fredag 17 juni 2022

Present


Idag på min födelsedag fick jag världens present av de små. 
Först så såg jag att Dolly öppnat sina ögon 
Men då hade inte Mario öppnat sina . 
Men under tiden jag sprang och hämtade kamera och fotade Dolly så öppnade Mario också sina. 
Ville väl inte vara sämre än systra sin 



De är så knubbiga och fina. 
Dolly är aningen ljusare brun än Mario med en liten vit stjärna på bröstet. Precis som mamma Maja. 
Nu börjar den roliga tiden och det händer lite mer. 
Lite lite försök till lek göra. 


Är så mysigt att krypa i lådan till Maja och de små. 
Att dela något så här stort med sin hund är fantastiskt. 

Ni ser så stadiga de blivit när de kommer upp på benen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elemers dag

Veckorna har rusat fram och idag var dagen inne för lille Elmer att flytta hem till Emma och Emil.  Som alltid blir man lite blödig och jag ...